20/1

En dag med många känslor..
Det var ett år sedan du försvann, de är helt otroligt vad tiden går fort, jag kan inte fatta.
Förstår att det är många som tänkter på dig, alla minnen kommer upp i hjärnan och man fnittrar lite för sig själv, när någon gör nått eller når någon säger nått eller de behövs bara att men ser någn pesron så komemr alla minnen som nå jävla x2000 men de är skönt att dom gör de, man behöver få skratta lite också, tror de är bra en dag som denna, men vi saknar dig så otroligt mycket för att inte använda allt för många kraftuttryck :P

Det ända ja vill säga är att jag saknar dig jätte mkt!
M.D

Nej nu måste ja kila innan Biggan blir arg, måste gör ett arbete om allemansrätten....Men nu är jag iaf mätt i kistan, så min energi kanske håller i sig tills jag är hemma men hannas är då slut för länge sedan kan ja lova, men nu ska ja dra på riktigt :*

Puss&gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0