2/1-09

Nytt år
ny start
Nya möjligheter
osv
...osv
De bya året har startat fint med massor med rea på stan, de uppskattar vi i massor! har dock inte hunnit ner än men de kommer! Jag kan lova er!

Nu är de lite kaos här alla ska fixa sig, fast jag snilleblixten sanna fixade mig innan alla kom hem :}
Så nu sitter ja bara här å väntar på att vi ska styra flocken till Mbhooden ;)
Där väntas de mat och trelvigt folk Degemans bjussar på käket, sen blir de väl spel och trevligheter med sötMarr.
Sagobert har packat Singstaret så här ska de vrålas som adlrig förr jag tror Snuffe kommer att var en stjärna!

Nej nu hinner jag inte med mer, måste kila, vi kanske ses ikväll?



Puss&gull


Kommentarer
Postat av: marr

tack igen för en mysig kväll:D

2009-01-05 @ 01:17:39
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: linnea

aww, storklinta!:D

2009-01-12 @ 22:29:37
URL: http://lrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0