En paus från matten

Dagen började men en underbart härlig sovmorgon!
Som jag har längtat efter en sovmorgon...tack för de!


efter att jag packat mig upp så vart de foto i S:t olofs kyrka, har inte full koll på namnen men...
efter de så hade vi SmF och matte, jag hade problem att koncentrera mig men de är ganska kul att lyssna på stina som ofta har fel pga att hon alltid ligger steget före i tänkandet när de gäller matten, tydligen så är de några nötter som gjort matteboken för stina minsann hon vet!

Tog nyss en paus från matten för ja fattade noll så ja ringde hannis å hon sa använd CD-skivan, å de gjorde jag å se på fan nu fattar jag!
Hejja marianne hoppet är inte hute för oss HP-elever ändå!
Även fast vi inte lär träffas på matte C lektionerna ;)

Nej nu äre top model som gäller!


Puss&gull

Kommentarer
Postat av: ESSET

vem fasiken behöver topmodel. du har ju din egenTOOOOOPMODELLLLL!!!! kolla ba bilder. jag rockar!

2009-01-28 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0