Fredag

Ja då var de helg igen, känns skönt att alla kommer hem eller pappa å ulla har ju dragit nu men mamma jobbar inte i helgen å albin han kommer hem från italien :)

Jag sitter här ensam med hunden och lyssnar på musik, de funkar ganska bra så här på förmiddagen, fast de känns som om jag vore sjuk när jag bara sitter här i ris kläder och har noll att göra. Och alla jobbar å sagobert är i skolan osv.
Hade jätte gärna hänkat idag till backen med Linnea men de gick inte för sig, som sagt jag är hundvakt å om jag drar vem ska då ta hand om dom små liven....
Ikväll vet jag inte hur planerna går men de blir säker film med alla människor osv, på lördag blir de middag med tjejorna sedan revyn kommer bli en jätte bra kväll är övertygad :)

Sen söndag så blir de väl bara ta de lugnt stiga upp tidigt, någon som vill göra mig sällskap? Vill inte sitta vaken själv, för de blir så jäva svårt att sova annars på kvällen å på måndag så börjar allt om....då är de dags att styra upp livet. JOBBIGT. hade kunna levat med de här, sova som fan vara vaken sent umgås med alla människor och jobba vid sidan av, nej jag klagar inte på de :)
Men de ska också bli kul att träffa alla klassisar, jag har ju dom bästa så jag ska nog överleva tror ja :)

jag har haft ett jätte bra lov som sagt de bästa faktist, har bar fått vila upp mig och då har väl lovat fyllt sin funktion, eller har jag fel?
Nepp nu ska ja slita mig från datorn, duschen lockar :)

Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0