Lördag

Igår var massor med fina vänenr här, och vi bakade tårsta till Otti som fyllde hela 18 år igår!
I år så smäller de!

Igår så var ja på stan med Stina å Hannis vi fikade å hade trevligt, vi kollade hannas kvitton hur mycket hon hade shoppat de senaste månade
(Jag sitter och kollar datumet på alla kvitton och lägger dom i två högar, en hög med januaris och decembers kvitton och en med äldre kvitton)
Hanna: Haha de här är från november, de är gammlast,
Sanna: Hela den här högen är från december och januari, synd.
Stina: Det här kvittot var länge sedan, 22 september.
Hanna & Sanna: ojdå de va ju ett tag sedan.
Stina: Ojdå de va viss klockslaget!
Hanna & sanna (i kör): AHAHHAHAHAHAH.



hahah de kanske int låter så kul, men fan så vi skrattade tror dom hörde oss från Ktichen till Åhlens ;)


Idag blev det inget jobb, vikket ändå var ganska skönt, fick sova ut och det var välbehövligt :)
Ikväll så blir det nog bara att chilla med smulan, någon film och glass kanske, men måste ut å röra på mig innan dess.

p.s är det någon som sett min tv dosa? den är spårlöst försvunnen?
Den är grå och långsmla, om någon sett den så slå mig en pling, den försvann igår vid 11 tiden :)

Puss&gull


Kommentarer
Postat av: sssss

men va....

Söndag 10-22 kan mycket väl tolkas som datum och inte alls öppettider...........

2009-01-24 @ 14:21:06
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0