Lördag/Söndag

Har inte gjort så mkt alls idag, steg upp bajs sent så kommer itne få mig upp i morgon heller men hoppas mamma kommer ihåg att hjälpa mig upp, när jag väl steg upp i morse så chillade jag rätt länge drog förbi jysk en snabbis och hälsade på dom där gav dom fika osv, sen tog jag mig i kragen och cyklade upp till procurator (ursäkta stavningen)  för att fixa mig ett par nya jobb skor så mina ben inte trillar lös, men tror du int att dom hade stängt ! JO! nofan var de troligt nog!  men men inga sura miner utan jag begav mig hem för att göra mig klar aatt träffa hannis å de andra flickorna på Dallas där väntade mat och efter att jag tryckt en hel pizza så var jag gode mätt, så vi for förbi ica ja köpte VATTEN ja du hörde, inge snask för mig del, sen såg vi lövåmgersrevyn som hade 30 års jubileum, de var kung skrattade oavbrutet i en timma tills de var paus sen skrattade jag resten av tiden, tårarna sprutade stundtals, BRA JOBBAT!

Efter revyn traskade vi till Hamstr som bjöd på fika, läsk och film, det är vad min kväll bestått av en riktig toppen kväll, nu är det den 11/1 vilket betyder Marcus 19-års dag, känns så konstigt att han inte är här, för ett år sedan fick ja skicka grattis till han men de går inte nu, allt är så konstigt...Men de finns inget man kan ändra på, de är bara leva i nuet och ta vara på dagen/varandra. Man kan inte ändra det som varit men kan kan ta vara på de som kommer!

Minns de som igår


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kloka ord! Lev efter dem också, varje ny dag är din Sanna. Dagarna och stunderna kommer inte tillbaka, så gör vad du kan av varje dag. Som du själv brukar säga; Carpe diem!

2009-01-11 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0