Söndag 25/1

De är söndag idag och de betyder snart måndag.
Men för en gångs skulle känner jag mig utvilad och redo för en ny vecka. De du!
Idag har jag bara slöat och inte gjort ett pilligrut mer än jag behövt, känns jätte skönt.
Har även träffat min pappi som kommit hem från Malaysia igår :)
Och jag som skulle sluta med socker å sånt och börja röra på mig...nu sitter jag här med två chokladaskar från Malaysia...mindre bra, men vad ska man säga när pappsen bjussar?

I helgen har jag inte gjort nått alls typ, firat Otti som fyllt 18 år!
Grattis igen smulan, i´m right behid ýa ;)

Jag har även vart med Linnea en hel del i helgen känns bra! var som länge sedan vi hade lite qualitytime....;)
Och idag så har jag bara gått broarna med djuret inget annat, bara sett Troja, ni vet varför :] 
Och nu funderar jag på att styra matten men de känns jävla tungt, men Albin kanske hjälper mig om ja är snäll, vilket jag oftast är =)
 
En hjälte....min hjälte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0