Tidsfördriv

Hur har året nollåtta varit för dig? Både ja och nej,
Bättre än förra året? Minns inte de förra året så bra, men de här året kunde inte bivit sämre
Har du träffat några nya vänner? De har jag :)
Isåfall vilka? De vart en ny turism klass, många från HP
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Massor! Marcus Degerman, akuten, Terje osv...
Har du flyttat under år nollåtta? har inte rört mig en millimeter
Har du hittat en ny låt som du älskar? The reson i come home - Ron Pope

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Kan man väl inte säga
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jo de har´jag, fast till familj och vänner.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jajamen!
Har du haft ett hemligt förhållande? Icket

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet dött? Ja...
Har någon i din släkt avlidit? Nej,och tack för de!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Inte med knytnäven, men skulle vilja pröva
Har du varit i slagsmål? Nej inte på riktit

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
Visst har sannis de
Har du skämt ut dig? Förmodligen
Har du ljugit för en vän? Har ju de...
Har du gjort något dumt mot en vän? Inte med mening
Har en vän gjort något dumt mot dig? Inget som dyker upp just nu

VÄNSKAP

Har du förlorat en vän? Jo de har jag....
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nixpix
Har du gått bakom ryggen på en vän? Jag tor inte på sånt
Har du ljugit för en bästavän? Inte med flit
Har du haft en relation med en vän? haha beror ju på hur man ser på saken
Har du många killkompisar? Jajamen, sötsmulor!


Fattar vad du menade MammaMu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0