Tisdag

de har vart en jobbig dag, massor med prat, de kryllade av minimänniskor (barn) på skolan, var livrädd att ja skulle stampa på dom....eller nej de va inte hela sanningen, egentligen satt jag å fantiserade om hur de skulle se ut om ja satte fram min lilla ben, hur kul de skulle va att se dom små liven flyga iväg :) de va hela sanningen men de låter så hemskt...

sen fick ja inget gjort på turismen idag heller, allt har som bara vart segt, min plan var från början att skippa de första lektionerna och ta en liten sovis men ja ryckte upp mig, och eftersom att vi har en kung lärare i foto så har ja sovmorgon i morron de känns soft! :D

Så morgon dagen bjuder på foto i stadskyrkan, tror man kan få massor med fina kort, efter de lunch och sen trillar dagen på som vanligt

alltså nu funderar ja på att göra mig klar för sängen, fast fan ja måste duscha....annars vill inte min klass ha mig,
de sög ju, så ja måste dra mig nu

Men tänkte passa på  att säga grattis till stinix som klarade Nk:n ;)
Grattis!

Puss&gull


Kommentarer
Postat av: st

TACK SANNA =D

2009-01-28 @ 10:04:37
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0