Torsdag, BILDBOMB

Då var veckan nästan över, ja måste ju världens härligaste klass! Jga skämtar inte, de är så trevligt att vara i skolan med dom, de går som mindre tungt då :)
I morgon har jag å stina sovmoorgon för vi ska hämta kameror så vi ska fota i helgen :) de kommer bli toppen :)
Nu tänkte ja bjussa på några bilder av klasse, nya som gamla de är jötte kul =)

                 
eftersom att jag &Stina
är mogna som bär så
målade vi med fingerfärg.
De alla nior ska få beskåda denna vackra målning
på lördag :)


  
                                                 Arbetsmyror
   
Lovisa assisterar oss :)


         
Min  alldeles egna arab-kvinna :)
  
Cookie!

  <<----- Blond?





Nu ville inte datorn vara med längre, men de komer mera tro mig ;)
Btw, de är långt till max, och jag är inte en federal! HIHI puss på dig!
F.

Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0