2

Hej och förlåt för dålig uppdatering men det blir så när jag ska jobba hela tiden och vara med alla osv.. men efter sommaren blir det vällite bättre hoppas jag.

Nu är det två dagar kvar innan jag drar till det efterlängtade Götebooooorg!! :D (varav en är jobb dag, men skit samma)
Det ska bli så jäkla skönt med "semester" om man kan kalla det så eller om man bara ska säga sommarlov..?
Mig kvittar det för ledig är jag iaf och ska inte göra någonting jobbigt, jag njuter!!

Jag har egetligen inte så mycket att säga, har bara en fråga som jagf undrar över:
Vart är sommaren?
För så vitt jag vet så kommer det bara regna från himlen just nu...men de är väl en typisk svensk sommar inte sant?

Men vad gör det om hundra år?
Man måste ta vara på det som är nu,
tiden kommer ändå aldrig stanna hur långsamt de än tycks gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0