Regnet det bara öser ner....

Förmodligen känner ni samma som jag, vart tog sommar värmen vägen? 
-Ja, det undrar jag med faktiskt. Och kollar man på på tidningarnas framsidor idag så väntas ett regn oväder...
Men vad finns det att göra?  Inget. Väntar bara på att det ska regna lite till....och där kom de

Nej nu ska jag sluta deppa för de är så att jag har hämtat ut biljetterna till mig och linnea nu, så storsjöyran here we come! 
Vi är peppade som få kan jag lova. Det kommer att äga! 
Giiih!! Ge mig den 30:e nu! Fast samtidigt får man inte glömma bort det vi har nu.

Nu sitter jag iaf i ragg (där regnet bara öser ner) och väntar på att Lisa ska packa sig hit så vi kan umgås lite=)

Nu nöter vi takida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0