Vattenbalonger

Hejsan här sitter jag på skolan bland alla vattenbalonger, har fått mig lite vatten över mig men jag klarar mig och treorna jagar ettorna de är så förbannat kul att höra alla skrika, hehe nästa år kommer de inte bli kul kan jag lova!


Igår hade jag och lisa mycket trevligt hon letade också kläder till idag så här ksa ni få se lite smakprov hur de ser ut på balder idag och vilka ni bör ta skydd ifrån!




Och så vidare så se upp för alla talibaner idag, även ninjas och allt vad de nu klätt ut sig till, nu ska ja försöka lämna tillbaka kameran till louise få se om den kommer till henne  NYduschad eller om vi klarar oss :)

Nu ska ja dra HADES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0