borta bra men hemma bäst

Nu ja är hemma igen efter en jätte trvligt resa till Gällivare med de bästa sällskap jag någonsin skulle kunna önska mig :)
Mitt sällskap var för överig Fröken Bergman, för den som  missat de.
Min faderskapare var även där och förgyllde tillvaron :D

Kom hem rätt sen igår, sen vart de en sväng förbi melinder och såg lite film sen åkte ja hem med Viktor.
Så idag är jag rätt seg imössan, men vaknade vid 9 och var ganska pigg men de är mot min natur att stiga upp innan 11 om jag är ledig, så jag somnade om ochvid 12 så drog ja in till stan.
Men nu är ja hemma igen och mamma står och lagar mat till ikw, de ska börjas itid eller hur mammselott? :)

Vi får ju nämligen fin främmande av Marr och Starkleif och Ingrid, kan ju inte bli annat än bra, de ser ja framemot och äta lite mer "riktig" mat om man kan säga så?
Igår vare de inga speciella mat tider och bara slabbfika hela tiden och så, de vart krubb på md´s innan vi hoppade på tåget som skulle ta oss till boden igår, sen vart med massa drömmar påvägen och så fortsatte de hela vägen hem, behäver ju inte nämna allt vi förtärde igår... de skulle kunna bli liiite pinsamt nästan hihi :]

(de kommer bilder från helgen, men glömde kameran hemma så de vart lite sämre kvalla, men de kommer iaf)


De här var mitt underbara & oslagbara  sällskap!


Det finns så mycket mer än bara en utsida.

"Det finns mycket mer än det du och jag ser, mycket mer än det vi känner och hör, i en värld full av liv"
(Ett ut drag ur en mycket bra låt från en mycket bra film)

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, måste hjälpa mammsen i käket så att Stark Leif blir nöjd när han komemr ivkäll, pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket !! bra film =D

2009-03-06 @ 16:01:40
Postat av: martina

Snuffe har ju en tendens att klaga lite, så lycka till;)

2009-03-06 @ 16:59:24
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0