fredag!

Äntligen fredag och hittils har den vart toppen och ikväll blir det att se bandy och sen Kenny Starfighter med Bridzen så bättre kan de ju inte bli?
Jag har iaf spenderat min dag i Umeå tillsammans med Hanna Gullan Lundgren och Stina Kingen Vidmark, vi besökte Nolia, UF mässa. de va trevlitg, mycket känt folk och även en hel del nya ansikten, inte illa!
Sen bar det av till stan och shoppade loss kan man säga...ajsin bajsing men ny lön på onsdag, tack för de =)



De var vad min dag bestod av i stora drag, kommer väl mer senare. MÅste bege mig nu, ska möta Hannis och Fanny för att handla godis och se innebandy och Kenny ofter de, btw hur många ska se Kenny Begins på bio? Jag har peppat sedan i december typ, ingen annan? :D


Nej nu har ja inte tid längre, hoppas alla haft en lika bra dag som jag.

Puss&gull

Kommentarer
Postat av: terr

JAG SKA SE DEN!!! :D

2009-03-20 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0