Hjärngympa i stora mängder

Har pluggat matte hela kvällen känns de som, de kanske inte är helt sant men de känns så iaf!
Tänkte bege mig ut och hurta mig lite men de blev så att matten fick gå först, har ju prov på onsdag så...Marre blir lite butter när jag inte engagear mig i matten, men nu ska hon få se på andra bullar =)

Tro de eller ej men nu har även Sannis hittat till facebook, så nu förväntar jag mig en liten aplåd :]

Men nu är klockan jätte mycket och jag har inte duschat eller nått...känner mig inte allt för go just nu, så de blir en titt in i duschen innan de är dags för sängen.

Har även sett en musik/teater eller alltså de är som svårt att förklara, de va iaf 5 st som spelade instrument och gjorde massor med ljud osv, jävligt musikaliska måste jag säga! Efter de så vart det körskolan, nu har jag kvar fordons och repetition....känner viss ångest över de här med körkort osv, men de ska väl lösa sig för mig med :)

Nej de va allt för mig, Puss & gull
btw, lön på onsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0