Kenny STARFIGHTER

Kenny rockar ju fett måste jag säga ;)
Filmen va jätte bra och jag och pappa va väl dom äldsta i biosalen men vi hade kul ändå, Pojken som satt bredvid pappa hade sånndär varma chips med bacon smak typ så de luktade jävel! Pappa funderade starkt på att de han stoppa bort dom, men han åt upp dom gansk snabbt ändå så de löste sig :)
Förövrigt så va filmen bra, lite konstig trodde mer att de skulle va som en uppföljare till de tidigare avsnitten men riktigt så va de inte, men skratten flödade iaf!

har även hunnit vart ute å sprungit runt broarna så just nu känns de ganska bra ändå :)
Och nu har jag hunnit duscha också, så de blir väl lite plugg sen ropar sängen på mig,
tänkte bjuda på några bilder också

Vi är nog släkt ändå?

           
  
Inga kommentarer..

Livet har sina ljusa sidor!

   

 

Kommentarer
Postat av: linnea

så härliga bilder! här har det varit sol och några plusgrader i någon vecka. men nu är det minus igen. igår var det typ sju minus.. (tror jag ska flytta till skellhell). Vill att det sdka vara sommmmar!!!!!!!! hehe



hoppas allt är bra med dig, pusss och gull!!! <3

2009-03-27 @ 08:56:11
URL: http://lrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0