Kenny starfighter

Jag ska se kenny starfighter på bio den 26 :D
Jag peppar som fan! :D
ska se den med min käre far, ska till och med bjuda honom på denna underbara upplevelse :)

Så mamma om du ser detta så vet du nu att ja kommer inte att käka middag med er, käkar efter filmen, den börjar 18,00.


Nu peppar vi! :D :D :D

Fick även veta att de kostade hur mycket som helst att göra filmen, och att den är inspelad i AITIK, där var jag och Linnea på besök under sportlovet, pappsen visade oss snällt runt bland alla monster truckar och dylikt, där är det störst kör först och alla bilar måste ha sånna där vimplar i luften som sitter fast på kulan, ni vet sånna som man hade på cykeln när man var liten för att synas när man kommer körandes, men är inte så stor och stursk längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0