Onsdag

Seriöst, våra onsdagar består mest av hål, nu har vi en oändlig lunch och ed kanske inte är så dåligt tycker ni, men Jo för astt vi hade kunna slutat ca två om de inte vore för våra mega hål son vi har idag, PLUS att vi har matte prov och de gjorde itne saken bättre!

Jag och stina har iaf vart ute å fotat nu på morgon kvisten, härligt med friskluft och härligt sällskap, de vart väl itne allt för många pang bilder, eller vad säger du stinix?


Nej nu väntar mat, fast de matan öppnar ju inte än så de sög ju och de är palt idag...igentligen tycker jag om de men på skolan blir de som bara massa mos, men jag kan glatt meddela till alla dom vegitarianer som finns där ute att de finns flatpant till den som inte äter kött :)

Nu har jag inge mer att säga, Jo just de har jag ju!

KRYA PÅ DIG HANNA! jag vet att du nöter bloggar nu när du är henna och är sjukis ;)
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0