söndag

Jag kan ju erkänna att jag vet att jag inte är ensam med att känna vis ångest över att de är Söndag, och de är ju inte vilken söndag som helst utan sista dagen på lovet, tror inte jag jag är den enda som dragit några djupa suckar. Men de är itne så mycket att göra åt, tror ja får sällskap ikw så de är ju trevligt


Bland annat ska denna
man komma och hålla
mig sällskap ikv :)
Som föröverigt hade
ganska kul igår ;)

Nu när alla sitter hemma å deppar över denna dystra söndag så måste jag väl säga att de ska bli lite kul att träffa alal klassisar igen, har som saknat dom :]

Tack alla som gjort mitt sportlov jätte bra, speciellet fröken Bergman, ++

Kommentarer
Postat av: L

haha jag är bra :*

2009-03-10 @ 17:12:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0