Tisdag

Nu är det tisdag och vi har turism, och jag föväntas skriva en resa som ska vara på 4 a4-sidor + en framsida och + bilder, resan ska handla om en tirpp genom sverige eller resan till en viss destination.....de är väl bara sätta igång.
Fast först tänkte ja bjuda på några bilder från fotostudion.
  
Som sagt har jag barnasinnet kvar...
-jag gillar att leka röda vita rosen och så vidare, säger Sanna 18år..
Vet itne hur de låter men kul är det iaf!

Åhh nu bör jag verkligen sätta igång, men jag orkar inte, Krafterna ärs om bortblåsta?
Men ett stort plus i kanten är iaf att solen nu har hittat hit efter ett halv år med bara mörker och kyla.
Men nu är den här iaf, hoppas den stannar ett tag, och nu säger Biggan att jag måset ta tag i arbetet, och givetvis säger jag att de är ju precis vad jag håller på med, fast nu lovar jag nu ska ja sätta igång

Puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0