tyst som en mus

Ja, har vart tyst nu sedan fersäljning och service lektionen, och nu har vi samhälls så man kan säga att jag har vunnit, men Hannis ska ju få göra om så de är isf hon som skulle kunna slå mig på fingrarna och de känns bra :)

Nu har vi som sag samhälls, och de är så förbannat tråkigt, vi ska göra en rapport om internationella relationer....har som inget val måste ju göra de för de är ett ensiklt arbete så måste visa framfötterna. Har för övrigt ont i huvudet och är allmänt slut...och igår var ingen bra dag jag va inte på allt för bra humör och de va långt mellan gångerna jag åt så blodsockret var någonstans i underjorden.

Nej nu måste jag väl jobba, har precis fått alvedon av Hannis så de ska väl bli bättre snart med huvudverken.
Nått som är jätte positivt är att jag ska på bio ikväll  med min pappi, ska bjuda han som en sen födelsedagspresent, tror han gillar de =)
Så då blir de Kenny Begins och en stor poppcorn och cola i mängder, kan inte bli bättre, pappa sa att den inte fått så jätte bra kritik av norran eller vad de va, men dom måste ju svmla dom vet ju inte vad dom pratar om!
För stinix bror hade minsann sett den och tyckt att den va toppen :D Så nu taggar jag för ikväll!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0