Fredag

Idag är det fredag och den ska tillbringas i Piteå, det blir ju spännande och se vad vi ska hitta på en kväll som denna..heh

Hanna är iaf i duschen och sen väntas mat, idag blir det något så lyxit som raviola det ni ;)
Efter den läckerheten så blir det nog attt traska ner och se showen som är ikväll hoppas att det är den nya som dom tränat så tapper på i veckan, dom ärjätte duktiga faktiskt!

Nej nu är hannis klar så nu blir det mat och sen...ja något annat spännande, i morgon ska vi också jobba det är därför vi är här och efterjobbet blir det buss hem till skellhell.


Btw vill bara säga att jag jätt gärna hade vart hos dig ikväll Martina men jag kan ju inte på grund av att jag befinner mig här..men ha så jätte kul och och ta de försiktigt med de goda ;) PUsspuss på alla er som ska parta ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0