Onsdag?

Jag måste berätta att jag itne har så stor koll på vad de är för dagar, de är som bara samma sak hela tiden så allt smälter som ihop. 

Måste också börja med att säga förlåt för dålig uppdatering men är ju som sagt i Piteå och har inte allt för mycket tillgång till dator..men nu är jag hemma så då får jag passa på 



De funkar iaf i piteå inte överdrivet mkt att göra och vi blir satta på att göra slavjobb som typ att skura hela nimby´s lekland(inte kul!) och göra sommarkiosken redo för en ny sesång, och de är inte heller så jävla ball..men vi har iaf något att göra och trevliga jobbarkompisar så de funkar ju.

Idag fick vi till och med finbesök av Fanny och Stina, jätte kul att ni kom! 
De vart husesyn och en snabb visit till stan och mat på Max....körde drive-in 4ggr allt som allt, eftersom att killen i kassan var ny? eller ja de vet vi ju inte men han glömde pommes och drickor hit och dit och de var då alla fel, men Fanny löste problemen och körde runt runt. Kul! Jag fick mig då ett gott skratt och jag lovar att jag itne var den ända. 





De bjuder jag på, som han på max bjöd på smältosten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0