Söndag

Söndag brukar betyda skola i mirrin men 1.jag är ledig 2.jag har praktik så kan inte bli mkt bättre.

Gårdagen var ju bara jäte bra, Ulla hade 50års fest och de rockade fett, bokstavligen!
Mycket folk mycket dricka och mycket skratt. Det var även ett live band där som var kung, alla var väl lite oroliga där från början när de kom in i MC jackor och skägg och hästsvavsar, men det slutade på topp, jag och lisa rodae oss med att titta på.  Kort och gott, en hel lyckad kväll för alla. 

Idag blir det bara lugna puckar, titta på dans i aulan och sova. Någon som vill hänka och kolla på dansen med mig kanske? :) 

 
Systeryster


Btw.
Det haglar/regnar som attan, är det så överallt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0