You´re the reason i come home

Nu är jag tillbaka hemma igen, känns skönt att bara kunna släppa allt och återgå till de "normala" fast kan ju itne heller klaga på veckorna i Piteå, de är jobba på dagarna bad/krogshow på kvällarna å så middag där i mellan. Så deä rju inte så illa!


I alla fall så är jag hemma nu och hade planerat att vara med gullstrumpan ikväll(LinneaB). Och i mina planer ingick glass(b&J?) eller något annat iform at socker och fett, är så gudförbannat sugen på allt som man kan äta just nu så ni anar inte, i och för sig så har jag och hanna inte gjort annat är käkat och sovit de senaste dagarna men det är som inte samma sak ändå, ni förstår säkert =)

Så vad säger du Linnea? Jag tycker det låter som en toppen idé, det är ju jag som kommit på idén så den kan ju itne vara dålig men kan ju inte köra över idg hur som helst.

Nu väntar mat ! som jag har längtat, tills vidare ha de så bra!


Puss&gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0