jag kan inte skilja på om jag vill skada dig, men du om någon borde förstå att man inte gör så här mot mig.

Jag är lite insnöad på Melissa Horn just nu, hon är superduper bra
Nu sitetr jag här och ska skriva ett informativt tal...vad ska man skriva?
Jag har ingen energi till att skriva, har ingen energi att jag något egentligen.
Vill helst bara äta lite god mat å sen sova...


Igår vart det hockey kväll med turkiet bridzen, super trevligt!
Ska inte kommentera hockeyn nå mer...
Men kvällen bjöd på massor av skratt och mängder av godis.
Vi borde ha hockey kvällar oftare tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: marr

sv: jo det var nationella, hade skrivit om marcus:)

2009-11-20 @ 18:06:38
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0