Lördag

Ojojoj...
Igår vart det en händelserik dag.
Var på skolan gjorde noll (jätte händelserik dag...)
Sen drog jag ner på stan men mina gullefjun, det vart en ny väska och som vanligt fika på Waynes, det var smarrit!
Sen blev det jul-mys på kvällen..och innnan vi var i ragg och hade bänkat oss framför Idol så hade jag lyckats kört på en skruv (en större variant...snyggt jobbat). Då fick Stinas pappa Peter byta höger bak till ett sommar däck. Vi tackade så mycket, inte för att vi fick något svar men men så drog vi vidare till Obs där vi införskaffade allt vi skulle äta och dricka och det gick över förväntan bra!
Sen innan vi var i ragg har klockan 19:53...idol?
Och vad händer när jag slår på tv:n?
Jo så klart är alla kanaler bort...oddsen!
Men efter ett längre samtal så funkade även kanalerna. Tur att hjältar finns, vad skulle jag annars göra?

Men kvällen slutade lyckligt iaf, men det kan ju inte annat när man är med Hanna och Stina.
Tack för erat stöd, även om det bara behöver vara erat skratt ;)

Kvällen bjuder på Linnea och Terr?
har även hört det rycktas om att Kim festar, så det blir en sväng förbi där också.
Härligt, nu kör vi! :)

Haha det ver inte igår vill jag minnas!
Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0