Trött

Hej och Hå vilken helg alltså :)
Super nice!

Jag okrar inte ens berätta hälften av vad jag gjort, jag har INTE jobbat iaf, känn på den! :)
Fredag vart det new moon med girlsen och Wille. Efter bion hookade jag upp med Amanda och vi kikade in på Calles för att se vilka folk osv som vad där, men det var 25+ så vi traskade iväg till Olles...och lägger man då ihop 1 och 1 så vet ni hur det slutade.
Lördag vart det MASSOR av bilkörning hit och dit fram och åter men de är ju trevligt om man har bra sällskap och mitt sällskap kan jag absolut inte klaga på! :)
Det vart även uppdragsjakt med massor av härligt personer.
Sen vart det olles på kvällen,nice!
Och idag är de den dagen då man itne ska göra något alls, och det är precis vad jag ska ägna mig åt idag :)

Tack för i helgen alla som vart med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0