Förlåt

för dålig uppdatering...
Jag lovar att jag ska bli bättre Ulla, och tack så mycket för tröjan.
Hämtade den idag och nu luktar hela bilen ny-tvättad!


Ikväll vet jag inte riktigt vad somhänder.
Det var på tal om laserdoom men nu vet jag inte.

Veckan har vart väldigt händelserik måste jag säga. SUPER kul.
Tack alla super brudar för en kung dag i Åbyn



Nu vette tusan vad jagska göra...kanske he mig över till getberget å hälsa på Stina och Fanny.
Eller kanske slå en pling till Hannis eller någon.
Någon som vill göra något? :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tack Sanna. Det är ju så kul att kolla vad du gör.

Hoppas att ni får en bra dag i morgon. Å du, tänk på att pengarna ska räcka länge....

Kör försiktigt.

Puss

2009-10-02 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0