långa nätter

Ngon som är ssugen på att gå och se Melissa Horn?
-JAG!


Här sitter jag i mörkret, har nyss vart ute å traskat med två av mina guldkorn, Stina och Hanna.
det är alltid lika trevligt må jag säga.

Sitter och titta på turkiet bilder....jag vill tillbaka!
Just nu vill jag bara grina, jag vill ha värme, sol, fest, brudarna, helt enkelt TURKIET!

Jag undrar om man ska kila ner å se lite tv med mammsen kanske?
(förlåt broder, lånade din dator men de va nödfall..)




Det här var super åket till Luleå.


Efter den dag i Luleå!!:)


I Luleå träffade självaste vi Pettsson och Findus,
Hur höga är oddsen?? :O
Men De va nice!!¨


Sen vart det lite spännande på vägen hem! ;)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilken tur att baggageutrymmet inte är så stort i BMW:n, i så fall hade ni väl shoppat upp resten av Luleå också....;-)



Kram

2009-10-05 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0