Tisdag

Nu sitter jag på skolan och har inget att göra och har absolut NOLL insperation till att göra någonting överhuvudtaget!!

Har inte gjort något på lektionen eller jo jag har ju det!
Jag gjorde ett schema på klassen ska jobba på tisdag/onsdag. Vi har nämligen annordnat en nätverksträff för alla handelslärare i norr och västerbotten...typ. Så då måste vi fixa inför det och jag fick den stora äran att dela ut uppgifter! Det kan jag faktiskt offra mig på ;)

NEj nu har jag svamlat allt för mycket, har ingenting att säga egentligen.
Nu ska jag hem och kurera mig lite, sen blir det mys ikväll med Stina kanske?
Jag tycker att det låter himla trevligt :]

Nej nu ska ja kila iväg hem och lägga mig i soffan och se Andra Avenyn! :)


Pussipuss

Och Grattis lillan än en gång!
Hoppas du kryar på dig  nu!
Pusspuss (på avsånd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0