Onsdag

En MYCKET onödig dag på skolan, jag och Hanna kom
till skolan för att sitta på en pall... det vart vårt uppdrag. Kul?
-Det kan jag väl inte påstå.
Men efter en helt värdelös dag i skolan tog jag igen det
på stan..hehe. Pengarna bara sprutade
Present till Lisa
Present till Manne
Klocka
Underkläder
Mascara
Svarta byxor
Jaa...jag vet!
Men snart får man lön igen JIPPI!
Det var nära att det åkte med en vinterjacka
också men det får vänta.
Hade väl inget mer spännande att säga
om man kan kalla det spännande...
Hades!
Puss, saknar dig M.

Kommentarer
Postat av: L

va roligt :D jag måste också köpa en vinterjacka!!

2009-09-24 @ 15:44:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0