Fredag

Idag är det fredag och jag klagar inte, dock väntar jobb i morgon också så det blir lungt ikväll. Men det blir film mys med Linafina och det ser jag fram emot!
Kanske en liten promenad sen massa fett ikväll :}

Idag har jag vart på toppen humör heeela dagen utom en kort stund efter lunchen för då blev jag trött men de hör inte till saken.
PÅ toppen humör alltså, och vet ni vad jag tror.
Jag tror det är SOLEN! och jag älskar det, tänk om varje dag kunde få vara så här.
Solen skiner trevliga människor och strålande humör och har haft hur mycket energi som helst idag!!
Och nu väntar god mat också (hoppas jag, ingen är hemma men de löser sig väl??)
Sen så börjar det närma sig för Hanna och Stina och Karro att komma hem, dom är sjuuuukt efterlängtade!


har egentligen inget att skriva, så tipsa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0