Hallon och vitchoklad!

Sitter här och ska snart gå i säng.
Har egentligen ingentingalls att skriva men måste ju bara påpeka att Hanna, Stina och Karro drar till Spain i morgon och att jag är liiiite avis eller ganska mkt faktiskt!
Dom (ni) kommer ha det mega bra önskade dock att jag kunde få vara med under dessa veckor som ni ska bort men nej jag ska sitta i kalla skit sverige som vägrar bli sommar och ruttna bort.

Nej de kommer jag inte men kommer sakna er enormt mycket!
Och har därför spenderat hela dagen med dom, så de känns lite bättre!
Jag ska även upp till flyget i morgon och vinka av dom små liven!

Och till helgen väntar även födelsedagskalas för hela slanten är as taggad, de kommer bli toppen med grillning och massor med trevligt folk!!

Sen väntar det mer praktik och ett par dagar på travet...paniiik!

Men det fixar sig vill jag lova!
Nu ska jag kila (är inte alls trött men måste sussa nu)


Ge mig lite värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0