ligga-och-sova-i-soffan-söndag

Idag har jag mått som jag förtjänat...
Och eftersom att jag nästan aldrig blir bakis så kom det som en chock när jag vaknade och upptäckte till min stora fasa att jag var med död än levande, men de ska kännas att man lever men jag sägaer bara FYFAN för idag.
Men har ändå lyckats överleva dagen, egentligen heeelt sjukt men jag fixade det!

Igår hade jag super kul, förfest hos Matrtina med trelvigt folk, sen stan med Kim, Nina och Thomas.
Sen vart det Olles och tjoheeej vad allt lutade och snurrade men kul hade jag (tror jag).
Träffade även massor med trelivgt folk på Olles!
Så summakardemumma så hade jag en mycket trelvig kväll men som sagt det har tagit tills nu att känna sig mer levande än död.
Stort tack till mammsen som pysslat om mig idag=)

Nu är det nedräkning tills Hannis och Stinix kommer hem!!

Bjuder på två skönheter ;)



SaKNAR ER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0