Jätte ledig idag!

Har spenderat halva den här dagen i sängen, så förbannant skönt!
Det blev lite sent igår, satt med Mamma och pysslade igår efter att jag lämnat
alla vänner för kvällen.
Vi satt sent in på småtimmarna, men mysigt var de! :)

Och idag var planen att gå på stan köpa lite klappar och träna, men inget har
gått enligt mina planer, tror Nina har smittat mig lite, är lite snotig idag...!!
Är ganska omotiverad att gå ut i kall bilen och åka till stan faktiskt...

Igår vart det bowling med massor av nice peoples, och jag måste bara säga att
jag förlorade INTE, det gjorde Sam!
Och vad som händer ikväll vet jag inte..är öppen för förslag! :)

Så vad gör du ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0