Helg, men det behöver inte nödvändigtvis betyda ledighet...

Fredag idag, känns super bra. Är super trött efter en vecka av koma (nästintill iaf).
For hem till stina idag efter skolan, jag och min hannipie såg några OC avsnitt medan Stina och Amanda var i fullt sjå med att bre 116 mackor till i morgon;)
Ikväll väntar hemma mys och inget annat hoppas jag, hade tänkt åka förbi och säga hej till Simon (Berka) som fyllt 20 år, men de blir nog inte så. Känns som att jag måste komam i första hand nu så jag orkar med morgondagen. Och vad väntar då i morgon? Jo, många mil i buss, mat jokkmokks marknad, klassen och Ishotellet!
Super mysigt men super jobbigt med att stiga upp kvart i fem typ....när jag stiger upp har ni knappast lagt er än?!

Men förra året då vi var på samma resa fast med dåvarande treorna var jätte mysig, dock jätte kallt på marknaden men annars så :)
Mest bara svammel idag.



Nu kan jag inte ens lägga upp en bild?!
Vad är felet! :O 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0