tisdag? (lätt förvirrad, det skulle lika gärna kunna vara lördag)

Tjenixen :)
just nu har jag inte så mkt att säga, sitter i ragg å lever livet...eller ska jag vara ärlig sitter jag här ensam och övergiven. Jag försöker fokusera på datorn men hör kattfan i bakgrunden hjala, och eftersom att hon börjar var några år så är inte hjalmet så gulligt längre det är mer som när man drar gaffeln mot taldriken!
Kan ju även passa på att säga att jag är så inåt helvette avundsjuk på Linnea å Mia, dom nötterna är just nu i Egypten....kge mig lite värme NU tack!!
Nu har jag svamlat på alldeles för mycket om Egypten och kattfan så nu får det vara nog, får väl ta och gå en promenad kanske....(vilket skämt)
För övrigt har pappsen skaffat "fejan" så nu är han med i matchen igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0