Torsdag, döds sjuk....typ

Är hemma från skolan idag, känns som om jag vore döende...
Vaknade med kraftig huvudvärk, känndes som att skallen skulle sprängas, nu känns det lite bättre.


Måste på skolan í morgon iaf, har nationella, super kul!!!


Nej nu ska jag inte deppa mer! Fick nämligen flygbiljetterna till Alperna igår, känndes så jävla nice!! Tignes här kommer jag.
Är rätt onöjd med tillvaron, NOT!
Det hade väl känts skönt om jag fått vara riktigt kry nu, har vart upp och ner nu allt för länge. Men ska vila upp mig idag så att det bara är att köra fullt ös i morgon på NP.
Något annat som är mycket trevligt är att Linnea drar till Egypt på måndag!!!
Vilket ass hon är, men jag ska inte grina, alperna är inte heller så tokigt.
Men Egypten...hade itne skadat med lite värme nu.
Men ha det så jävla nice, och hälsa Hurgada från mig!!!

Nej nu har jag ordbajsat färdigt, säger over and out, Soffan here i come!

Det här blir mitt sällskap till Alperna, helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0