Måndag, är sjuk

Idag är jag hemma och är sjuk. Har vart förkyld hela helgen och badet på fredagkväll gjorde väl inte saken bättre kanske men men, kul va de! Och värt? ABSOLUT!
Nu sitter jag här och hostar och nyser om vart annat och inte nog med det så har telefonFAn gått sönder...inget ovanligt när man heter sanna, men den har ju funkat superduper bra tills nu, men fan heller att jag ska ha någon fler Ericsson, jag säger bara ALDRIG! (man ska aldrig säga aldrig)
Så nu har jag återupplivat Linneas gamla telefon, den funkar väl inte heller som den ska men tydligen bättre ändå...

Så jag är svår att få tag på nu :)
Ska ner på stan imorron för att fixa det här, förhoppningsvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0