Måndag...fortfarande

Åhh är super trött idag, inte så mkt sömn...

Nu har jag iaf klarat av vårterminens första skoldag och den var inte super jobbig men den tog på krafterna.
Hade Np prov i engelska idag också, nice att ha det första dagen, lite snällare hade dom ju kunnat vart, eller?

Satt iaf nyss och kollade på, hör och häpna nu BILAR :O, satt och kollade på massor av bilar och kom fram til att det är en hel vetenskap, tur man är lyckligt lottad med massor av snälla gulliga pojkar som hjälper till!
Men efter en intensiv biltittning på blocket gav jag upp och insåg att kolla på hästar var mycket lättare.
Man fattar ju vad som står, bilar och däck och tumm och fälgar hit och dit och siffror och bokstäver som inte stämmer överens....

Men du hjälper mig, inte sant? ;)

Något annat som är sant är
att du skulle fyllt 20år i dag..

Jag och mammsen åker nog till kåge sen
och tänder något ljus för dig.
Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0