Men jag vet att jag döljer en sanning att ävntan inte leder någonstans jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Tjabba,
Är lite dålig på att uppdatera på helgena men det är så mycket annat som ska göras.
Eller mycket och mycket?...
Halva helgen går ju ut på att bara lida och tycka synd om sig själv.
var ut med världens bästa brudar i fredags å vi var RockStars (som vanligt) och till dagens ära
hade även "klätt ut oss" till de!
det var jävla ball!

Sen i lördags så mådde jag som jag förtjänade vill jag lova...jag brukar ALDRIG må så dåligt
dagen efter, visst brukar man kuna vara lite långsam eventullt lite ont i skallen, men SERIÖST!
Nu vet jag hur ni känner! Men som Kim sa till mig igår, ska kännas att man lever!
words man...WORDS!

Och idag är väl typ en till bakis dag utan att vara bakis? (eller?)
Har iaf inte gjort många knop idag, LIKA BRA! :)

I morgon drar pappsen till Aitik, jag vill till gällivare och åka skidor!!!
suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0