Söndag

Idag har jag inte gjort NÅGONTING!
Tro de elelr ej men de var ganska skönt..
Jag brukar itne kunna ligga still men det gick bra, hade ju sällskap av världens bästa Lisa :)

Igår var det tjejkväll i Bureå. Det var super mysigt och Fanny bjöd på jätte god thaimat!
Det satt verkligen på sin plats, sen vart det spel och massor med prat, behöver jag säga mer?
Vi kan summera kvällen som jäkligt nice!
God mat och gott sällskap hel enkelt, det enda som behövs :)


har tyvärr inga bilder från igår, dom ligger på min kamera och som ni vet så har jag borta sladden...
Måste kanske gulla lite med Stina eller Linnea :}

Ikväll tror jag det blir film mys med linnea och manne.
Men fört mat! (fast borde itne vara hungrig efter gårdagen, det är typ olagligt?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0