Tisdag

Förlåt för dålig uppdatering, men orkade itne skriva igår var extremt trött och slut.

I och för sig så var jag ledig, men det vart massor emd fläng hit och dit och fram och tillbaka...
Var även i hamnen igår, jätte vackert!
Det var så dålig is så de gick itne göra en is-lyckta men dom hade gjort en stor eld ute på isen.
Elden lyste hur långt som helst!
Det kommer allid vara lika jobbigt.


Idag så blir det jobb efter skolan, kanske inte så super taggad, men konstigt nog är det alltid lika underbart när peninga kömmer!
Skolan idag? Händelserik må jag säga, jag vet att ni häpnar nu men de är SANT!
Har ju soms agt löst sig med praktikplatsen nu så har fixat en heeel del med det, lovely!
Alperna här kommer jag!

Kan tyvärr inte lägga upp någon bild, datorn vill ha andvändarnamn och lösen ord?
Vad är det för HOKUSPOKUS???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0