bonjour...jag gör framsteg med min franska må ni tro ;)

Nu sitter jag här igen.
Jag är ledig ikväll för att åka på transfer i morgon med gästerna.
Fanny är ute å leker rövare och vet inte att jag har lånat hennes dator men de är nog lugnt?

Hur har ni det där hemma?
Jag har det så jävla tok bra så ni skulle bara veta.


Idag var det picknick dags så det var bara att spänna för sig bärdan och he sig upp i lifte för att gräva upp ett bord och sittplatser, men de var lite för blåsigt så vi drog ner till baren och hade picknick på verandan och de va inte illa, massa god mat trevliga gäster så som Pappa min och Ulla, solen stekte och alldels vindstilla!! Helt fuckinga jävla lovely!!
har tyvärr inga biolder att lägga ut eftersom att jag så smidigt lämnade sladden hemma....10ptill mig NOT!
Men de kommer sen tror fannystar har med sig sin sladd. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om utan att skriva att livet leker här i France!

självklart saknar jag er där hemma också men ni får allt ta och vänta på erna tur.
För tillfället sitter jag här i baren och äter kindermaxi och lyssnar på lite musik, inte alls så illa som de kanske låter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0