Borta bra men hemma bäst

Måste väl ändå säga att det trots allt fortfarande stämmer, konstigt nog.

Har iaf haft det toppen bra i Frankrike, ni kan inte tänka er.
Vi har haft en toppen "handledare" som tog hand om oss från dag nr1 till dag nr21
Sen har all personal bara vart helt underbara!
Arbetspassen har kanske vart långa men det var så jäkla kul att jobba så allt bara swischade förbi, när vi kom tillbaka till Genev för att åka hem sa jag till Fanny att det känndes som igår när vi kom trötta och sluta till Genev för att hoppa in i bussen för att inte veta vad som väntade!

Och nu hade jag tänkt att lägga in bilder (på riktigt) men då har pappsen vart och roffat åt sig sladden....
Så då vart det inget av ändå, men håll ut jag ska ta en sväng förbi Raggisch snart och då ska jag hålla hårt i sladden =)
Så då får jag lov att bjuda på några bilder som pappsen tagit när de var på besök!





Picknick ute i backen (jätte mysigt)


Förövrigt kändes det helt underbart att få se Stina och Hanna på flygplatsen när jag kom hem, ni får mig att le!
Synd bara att alla jobbar nu utom jag, för att de andra haft sitt sportlov, men de är smällar man får ta ;)

Ikväll väntar chips och film med Virre. Får se om vi hittar på något annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanna ska du med på bio på tors? remember me ska ses och ja vill träffa dig hihi puss :)

2010-03-23 @ 17:05:03
URL: http://evelinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0