Torsdag eller nu är det fredag ju

Sitter här vid datorn för att jag väntar på att tvätten ska blir klar, drar nämligen till Sundsvall i morgon och jag börjar har smått panik över min packning som egentligen inte är någon packning utan bara kläder som ligger utspridda över HELA mitt rum, så funderar nu (00,09) starkt på att börja packa eftersom att vi drar i morgon...känner mig lite oklar. Men som den norrlänning jag trots allt är så vet jag att "det löser sig". Har kört den repliken i tre veckor tror Fanny får röda utslag av dom orden, men tro det eller ej, hittils har allt löst sig? Konstigt nog=)


Nu gott folk ska ni få det ni väntat på BILDER från alperna!!!
Tjihioooo


Nålsögat (James Bond hoppade igenom i en film)


Ett tappert försökt till blood men det är FAN inte lätt att har styrsel på all
fingrar samtidigt, dom lyder inte!


Vissa dagar såg man INGENTING, det vara bara hoppas på att man
hittar av pisten, annars vara det bara att börja traska.


Pistkartan vara bara hokuspokus!


Fanny tankade ofta varm choklad, jag tankade hellre Vin chaud:}


Andra dagar var det för bra för att finnas!


Solen väntade alltid uppe på bergen



Nu orkar jag inte lägga in mer bilder, ska gå och hänga tvätten =)
Sen taggar vi Sundsvall!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0