uppdatering

Hej alla hemma i Sverige!

Jag har det helt underbvart och vädret är strålande!
Kan inte klaga det minsta, har bara lite benverk i höger bakben, men de är sånt man får ta om man kör limbo...men de va super kul så de bjuder jag på!

Just nu så sitter jag här och väntar på att vi ska dra igång med veckans bar quiz, blir nog jag och Fanny som håller i den, det blir kul=)

Och måste även säga att jag hade min första seriösa pistvisning idag med TURBOgruppen (notera turbo) och det gick faktiskt bra, lite små missar och ibland lite oplanerat men det gick jag fick helt klart godkänt, dom bjöd på jäger i backen så det kan ju inte vara så illa då??


Har som vanligt inga bilder att lägga upp men det kommer det med, nu ska jag kila iväg en sväng sen kör vi quiz i baren, jag kommer visa vart skåpet ska stå, kan nämligen ALLA svar, det kanske beror på att jag gjorde frågorna men de är ju skit samma!
Pusspusssss

Saknar dig humlebumlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0