Final countdown

Jag vet att jag inte vart så aktiv med bloggandet på ett tag men det finns verkligen INGEN tid till det och när det väl finns tid då finns det ingen energi.
Det har vart väldigt mycket i skolan, många uppgifter som bara väntar på att bli klara sedan har jag jobbat hur mycket som helst.
Jag klagar inte på att jag har jobb men de senaste veckorna har vart ganska intensiva, har det inte vart resor med klassen så har det vart skola eller jobb eller något annat påhitt. Känns som att allt går i ultrarapid! STOP!

Men nu är äntligen PA-rapporten klar och katalogen inskickad och de mesta börjar vara klart, känns fucking awsome!!
I morgon väntar jobb i Umeå, stock sale är taggad till tusen så har ni vägarna förbi Umeå, titta in!! Jobbar (tors-fre) 
Sen jobb hemma och morsdag  osv.. 

Nu ska jag hoppa i säng sen äre Umeå som gäller, all in.

Snälla ta mig tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0